Xamarin.Forms

آموزش ساخت اپلیکیشن دیجی کالا با Xamarin.Forms

1500000 750000 تومان
اضافه به سبد خرید
  • توضیحات
  • سر فصل ها
  • جلسات رایگان
  • نظرات کاربران
Xamarin.Forms فریمورک مایکروسافت برای ساخت برنامه های اندروید، IOS با یک بار کدنویسی است. زامارین اکثر نیازهای شما برای طراحی و برنامه نویسی یک برنامه موبایل را پوشش می دهد و جدا از طراحی UI در برنامه نویسی Backend نیز نیازی نیست که برای هر پلتفرم کدهای اضافی بنویسید، هر چند شما می توانید در هر پلتفرم تغییراتی را براساس نیاز خود انجام دهید. در زامارین فرم می توانید از الگوی محبوب MVVM استفاده کنید، که به یکی از محبوب ترین الگوها برای طراحی برنامه های موبایل در سال‌های اخیر تبدیل شده و در این دوره نیز نحوه استفاده از آن به طور کامل شرح داده شده است.
در دوره آموزش ساخت اپلیکیشن دیجی کالا با استفاده از Xamarin.Forms، شما با روش‌ها و تکنیک‌های مورد نیاز برای ساخت اپلیکیشن دیجی کالا با استفاده از فریمورک قدرتمند Xamarin.Forms آشنا خواهید شد. با این دوره، قادر خواهید بود تا تمامی مراحل ایجاد یک اپلیکیشن موبایل شامل طراحی و پیاده‌سازی رابط کاربری بصری، مدیریت داده‌ها، اتصال به سرویس‌های وب و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را با استفاده از Xamarin.Forms فرا بگیرید.
این دوره با استفاده از رویکرد عملی و پروژه محور، به شما امکان می‌دهد مفاهیم و تکنولوژی‌های Xamarin.Forms را به صورت عملی و در قالب پروژه‌ واقعی بیاموزید. همچنین، شما با استفاده از بهترین روش‌ها و شیوه‌های برنامه‌نویسی، به سرعت مهارت‌های لازم برای توسعه اپلیکیشن‌های موبایل با Xamarin.Forms را به دست خواهید آورد.
برای شروع این دوره کافی ست با زبان C# آشنایی داشته باشید و تمام موارد مربوط به زامارین توضیح داده شده و همچنین پروژه محور بودن دوره باعث شده تمام نیازهای شما برای یادگیری ساخت برنامه های موبایل با این فریمورک برطرف شود. در ادامه موارد مهم گفته شده در این دوره را می توانید مشاهده کنید، برای مشاهده کامل می توانید سرفصل های دوره را مشاهده کنید.


اعتبارسنجی و ورود کابران با Jwt
بررسی و استفاده از layoutها (StackLayout, Grid, RelativeLayout و ...)
کار با ListView و CollectionView
بررسی و استفاده از الگوی MVVM
آموزش نحوه ارتباط با Api
بررسی Dependency Injection
آموزش استفاده از Custom Renderers
آموزش استفاده از فونت آیکون
کار با VisualStateManager
کار با Triggers
بررسی INotifyPropertyChanged
بررسی DP و DPI
آموزش استفاده از Command و AsyncCommand
کار با TabbedPage
آموزش استفاده از Value Converters و MultiValueConverter
آموزش استفاده از DataTemplateSelector
آموزش کار با Navigation
آموزش ساخت Checkbox و Switch اختصاصی
آموزش ساخت Sticky Header
آموزش ساخت Countdown
آموزش لود داده ها براساس اسکرول
آموزش اشتراک گذاری

سایر دوره‌ها